5 Simple Techniques For webmehr

Wiki Article

مندرجات مهر شرکت قانون خاصی ندارد؛ بنابراین هر شرکتی می‌تواند هر موضوعی را در مهر خود درج نماید؛ اما ما به شما توصیه می‌کنیم که این موارد را در مهر خود درج نمایید.

شاید بعضی از آنها به طور نابخردانه‌یی بخواهند این اتفاق بیفتد و بتوانند با مردم برخورد كنند. اما من معتقدم مردم ما هوشیاری كافی دارند و خیلی زود متوجه می‌شوند كه بعضی از شعارها ممكن است برای سركوب مردم بهانه به دست آقایان بدهد. خودشان را از این شعارها كنار می‌كشند.

مهدی میردامادی را هم ساعت ۲:۴۵ بامداد پنج‌شنبه در خانه‌اش گرفته‌اند. مهدی میردامادی پسر محسن میردامادی، دبیرکل حزب مشارکت است که بیش‌تر از ۹۰ روز است در انفرادی است.

این ضربه خوبی برای آقایان بود كه گمان می‌كردند با چند تا آدم به نام اصلاح‌طلب روبه‌رو هستند چرا كه حالا خود را با توده‌های مردم روبه‌رو می‌بینند و این برای آنها دردناك است.

جهت عضویت در خبرنامه و دریافت مطالب ويژه ایمیل خود را وارد کنید. دریـافـت لیـنـک دانـلـود اگر قبلاً عضو خبرنامه شده‌اید، بر روی اینجا کلیک کنید

نماينده بيرجند تاكيد كرد: بايد مراقب باشيم كه سايت ها و روزنامه ها وارد وادي اهانت به بيت امام نشوند چراكه ما مديون هستيم.

توجه نمایید که این مهر شرکت در واقع نشان‌دهنده‌ی انجام عمل برای شخص حقوقی است. از این طریق از ایجاد مسئولیت برای اشخاصی که دارندگان امضای مجاز شرکت هستند جلوگیری به عمل می‌آید.

ما در این مطلب صفر تا صد نکاتی که برای مهر شرکت لازم است بدانید را بیان می‌کنیم.

Niet altijd moeten vertrouwen op als een web site veel activiteit op sociale netwerken heeft, moeten we altijd zien goed dat kind van activiteit uitgevoerd en hoe ze het doen, maar het is meestal een symptoom van betrouwbaarheid.

از کوچک ترین کسب و کارها تا بزرگترین آن ها، میتواند دارای سایت مخصوص به خود باشد. انجام طراحی سایت باید با توجه به نسبت و سیاست آن مجموعه انجام گردد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت در واکنش به یادداشت خبرگزاری جمهوری اسلامی درباره سید حسن خمینی گفت: اهانت به ساحت امام(ره) و بیت ایشان حرام است. یادمان باشد که تا صبح قیامت به آنها بدهکار هستیم.

هاشمی رفسنجانی از دیگر موارد مهم سخنان رهبری را ”معالجه با دارو در حد ممكن، قبل از جراحی“ و ”قانونی عمل كردن همه اقشار جامعه“ دانست و در تبیین بخش دیگری از سخنان رهبری، تاكید كرد: مفید بودن انتقاد و توجه به نتایج دلسوزان در چارچوب اصول و مقررات و خودداری از مچ گیری، از محورهای مهم سخان رهبری بود كه باید مورد توجه قرار گیرد.

 آقا ما دلتنگ ایم . آقا من حالم خوب نیست .. كجا داریم میرویم ...چرا به چنین روزیی افتادیم ... چكار می كنیم ..." و سپس در آرامش ادامه داد " همه چی را داریم قطعه قطعه می كنیم .

متن کامل نامه فرزندان آیت الله هاشمی رفسنجانی به حضرت آیت الله آملی لاریجانی ریاست قوه قضائیه به این شرح است :

Report this wiki page